Monday, October 11, 2010

jangan pisahkan...

jangan pisahkan aku dan dia ! eh.. bukan.. aku dan mereka.. hmm T_T

sory sangat sangat coz da lme ta update blog.. sangat bz ditambah pule dengan masalah yang datang.. ape yg aku buat slame mendiamkn diri ? haa.. meh cite skit meh..

2 Oktober 2010

ary nie adalah ary jadi ku ! ! tpy mlangnye ary nie jugak la na ade training t-baton yang memberi hadiah terhebat iaitu lebam yang diwarnai dengan warna biru bercampur aduk warna merah.. dekat mne ? kat lutut, kat siku, kat peha, kat lengan.. kat mane lagi ? banyak la ! tapi ta ley tipu la yang training banyak tlong aku release tensi yang menimbun2 dlam kpale.. *wink wink

pade mlam ary pule, aku diculik oleh adik Izzat n ABANG Kerol yang dikasihi.. yo yo je la izzat ckap na celebrate beday usman an.. layankn je lakonan pria terhebat dua org nie.. n smpai kt Sanggar K12, tggu la kehadiran Kash n Nana yang dikasihi.. n then konon.. SURPRISE ! kitorg sbnanye na celebrate beday ko.. n aku pon beri la respon.. waa ! thank you.. terharunye.. *dengan harapan ta kecewakan mereka2 yang da penat belakon itu.. hee~ tpy pape pon, hambe sangat terharu dengan ABANG Kerol yang besusa payah plankan party tue.. really appreciate it BRO ! sayang kamoo.. n thanx to izzat sbab besusa payah mengajak hambe ke K12 dengan story yang ta ley na drama lagy kan ditambah dengan doa yang menyentuh hati kewanitaan ku yang merindukan kebahagiaan kami bertiga.. :')

ok.. so far cite appy2 je kan.. here comes e sad story of mine..

10 Oktober 2010

to be honest.. aku still blum ready utk membuka ati aku utk makhluk ciptaan Allah yang bernama lelaki.. sumpah aku tak berniat nak mainkan hati kau n aku tak berniat nak bagi harapan kat kau mcam ape yang kau cakapkan satu petang tue.. aku minta maaf sangat sangat.. aku harap kita bertiga dapat kembali macam dulu.. appy same2.. sedih same2.. sume bnde kte buat same2.. aku rindukan sume tue..

11Oktober 2010

ary nie aku berharap sangat sangat aku dapat tegur kau n start balik friendship yang makin lame makin ilang tue.. tpy aku tak dapat na becakap ngan kau.. mungkin kau da tak nak tgok mke aku lagi.. tpy if btul kau tak nak tgok aku lagi, it's ok.. aku tak kacau idup kau lagi.. just promise me that u will stay beside him as long as u can.. sbab aku nak korg bahagia, bergurau mcam dulu.. please k..

p/s: sory coz entry kali nie agak emo.. huu~

love
Syaq

2 comments:

  1. alolo..ciannye lebam2..video dh masuk ke..?? nk nengok..hehe..

    sory dear..t kite g mkn kek ek.. ^_^

    be strong adik!
    XOXO!

    ReplyDelete
  2. video ta masuk lgy.. nanty adk da masukkn adk gtau akak.. *wink wink

    ReplyDelete