Tuesday, June 15, 2010

=')

skang sume org tnga kecoh ngan cite
Lagenda Budak Setan..
ade yg kte sedeyh, ta best, biase2 jek.. tah la..
sume org ade pndapat msing2 an.. janjy sume appy.. ;)

aku plak rse cite nie mcam biase2 jek..
klaka ade la.. huu~
tpy lagu dye mmang bwat aku terkesan baek pnye
tyme2 cuti nie..
so credits utk lgu dye ! ! :')

Bila Cinta

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Hingga engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hinggaku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

syaq says;
cinta pertama memang susah untuk dilepaskan..
sebab cinta pertama tu yang mengajar kita
erti sebenar cinta dan pengorbanan..
cintai orang yang mencintai kita..

love, Syaq

9 comments:

  1. que : mmg lawak time Dr nk sambut baby Ayu..hehe..

    ReplyDelete
  2. wah syaq jiwang jiwang nih .. :) heh . tapi aku suka laa cite ni . layan sorg2 boleh nanges woo ..

    ReplyDelete
  3. akak, sangat klaka kowt ! haha ! ye puan ! centu ! ye ! XDDDDD

    ReplyDelete
  4. kerol, ko jgan feeling lebeyh2 bro.. hehe

    ReplyDelete
  5. yanie, mayb la.. kne plak lgu dye baek pnye masowk jiwe aku an.. hehe

    tpy aku na bce novel dye gak ! ='[

    ReplyDelete
  6. feeling xla..xtau nak kate ape..shrek,same2 sebut..'EEEUUUUUU!!!'
    hahahaha

    ReplyDelete